Sök
Filters
Din varukorg är tom.
The Appendix may be used when the supplier has undertaken certain service levels for maintenance services, as reaction time and helpdesk. It is intended to be used with IT Maintenance. - Note this is a translation directly from the Swedish version, which is made for the Swedish market.
Lagerstatus: I lager
Artikelnr: Alm-134
Leverantör: IT&Telekomföretagen
Leveransdatum: 1-3 dagar
150,00 kr exkl moms
Kunder som köpte denna köpte också

Molntjänster, Allmänna bestämmelser

Molntjänster kan användas exempelvis när leverantören tillhandahåller lagringskapacitet eller infrastruktur, eller en plattform åt kunden, eller egen eller tredjepartsapplikation (SaaS) för kundens nyttjande inom ramen för Molntjänsten, eller annan webbaserad tjänst. Molntjänster ersätter avtalet Cloud Computing. De svenska avtalen beställs i buntar om 10 ex i varje bunt.
60,00 kr exkl moms

SLA-bilaga Drift

Bilagan kan användas när leverantören åtagit sig servicenivåer för tillgänglighet och kundsupport vid driftstjänster. Den är avsedd att användas med IT-Infrastrukturtjänster. De svenska avtalen beställs i buntar om 10 ex i varje bunt.
60,00 kr exkl moms

SLA-bilaga – Molntjänster

Denna SLA-bilaga kan användas avsedd när leverantören åtagit sig servicenivåer för tillgänglighet och kundsupport vid molntjänster. Bilagan är avsedd att tillämpas tillsammans med Allmänna bestämmelser Molntjänster. De svenska avtalen beställs i buntar om 10 ex i varje bunt.
60,00 kr exkl moms

SLA-bilaga Underhåll

Bilagan kan användas när leverantören åtagit sig vissa servicenivåer för underhållstjänster, som reaktionstid och kundsupport. Den är avsedd att användas tillsammans med IT-Underhåll. De svenska avtalen beställs i buntar om 10 ex i varje bunt.
60,00 kr exkl moms
Upp